«Т.Бокин атындағы орта мектебі» 2019-2020 оқу жылы бойынша оқу -тәрбие жұмыстарына сараптама » №41 ОРТА МЕКТЕП
Алматы облысы
Іле ауданы білім бөлімінің
"№41 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Т.Бокин атындағы орта мектебі» 2019-2020 оқу жылы бойынша оқу -тәрбие жұмыстарына сараптама
02
сентябрь
2020

«Т.Бокин атындағы орта мектебі» 2019-2020 оқу жылы бойынша оқу -тәрбие жұмыстарына сараптама

«Т.Бокин атындағы орта мектебі»

2019-2020  оқу жылы бойынша оқу -тәрбие жұмыстарына сараптама

І. Мектептің оқу тәрбие үрдісінің орындау  мақсатындағы өзекті мәселесі:

    «Оқу үрдісінде озық технологияларды қолдана отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы білім сапасын көтеру, оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру арқылы, өз ұлтының тарихын, тілін, дінін құрметтейтін, білімді, бәсекеге қабілетті, саяси сауатты, өмірлік  дағдыларды қалыптастыра  алатын  елжанды азамат тәрбиелеу»

2019-2020 оқу   жылының міндеттері:

1.Оқу-тәрбие үрдісінде педагог мамандардың педагогикалық шеберлігін дамыту, кәсіби деңгейін жетілдіру;

2.Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы оқушылардың ғылыми дүние танымын қалыптастыру, шығамашылыққа, өз уақытын тиімді пайдалануға үйрету, нәтижелі еңбек ету, кәсіптік шеберлікті меңгеруге баулу;

3.Білім сапасын көтеру негізінде мақсат қою, нәтижеге жету, талдау-мониторингісін жасау;

4.Пән негіздері бойынша оқытудың неғұрлым тиімді технологияларын қолдану арқылы сапалы білім беру;

5.Жекелеген пәндерді  оқыту барысында бәсекеге қабілетті, үш тілді меңгерген тұлға қалыптастыру;


2019-2020 оқу жылына арналған мектептің әдістемелік жұмыстарының өзекті мәселесі:  

    «Білім беру үрдісінде, мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіре отырып, озық пед. технологиялар негізінде шығармашылық және кәсіби деңгейін жетілдіру»

Мақсатқа жету міндеттері: 

1.Жаңа педагогикалық инновациялық технология бойынша мұғалімдердің шығармашылық ұжымын құру

2. Сабақтардың сапасын көтеру

3. Мектепте оқушылардың өзін-өзі басқару жұмыстарын жандандыру

4. Мұғалімдердің жеке   білімін көтеруге көп көңіл бөлу

5. Әрбір оқушыны жеке тұлға ретінде   тәрбиелеу

6. Мектептің тәрбие  жұмысына ата-аналармен  әлеуметтік бірлестікті жетілдіру


Мұғалімдердің сапалық құрамы:

Барлық мұғалімдер саны - 46

Жоғары білімді-39;  арнаулы орта – 6;

Жоғарғы санаттағы мұғалімдер-7; 

Бірінші санаттағылар-11;             Педагог -сарапшылар- 9

Екінші санаттағылар-14;              Педагог –модераторлар-6

Санаты жоқтар – 14;


Оқыту тілі қазақ тілінде 

Қазақ тілінде -  22 сынып комплекті. Бала саны -379

Мектеп  ұжымының педагогикалық  өтіліне талдау:

0- ден 3 жылға дейін - 9

3 жылдан  8 жылға  - 8

9 жылдан 16 жылға дейін -9

17 жылдан 20 жылға дейін-5

20  жылдан жоғары – 15;


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив